tisdag 27 oktober 2009

Ciao ciao Italia


Sonen har tagit en fin bild genom rutan på planet.

Då var vi här...
Å ena sidan behöver den maniska delen av mig vara hemma och fortsätta städa men den andra delen slappnar av och har det skönt. Njuter av sällskapet, underbar italiensk mat och fantastiskt väder. Barnen har roligt och allt är bara mysigt. Vi var i Schweiz i går och det var så magiskt vackert runt Luganosjön.
Luganosjön

Jag har fått inspiration av min vän Anna som är väldigt konstnärlig så jag har massor av projekt som jag ska pyssla med när jag kommer hem.
Jag funderar ganska mycket och det slog mig att jag typ inte varit singel sedan... Ja... en pyttestund 1996 och innan dess hade jag också förhållande. Min första riktiga kille träffade jag strax innan jag fyllde 14 år. (!) Nu tänker jag fokusera på mina barn som ska ha det bra och på mig själv! Inga män för min del! Förutom pappa och sonen...

Hur vacker är den här bilden???

1 kommentar: