onsdag 21 oktober 2009

Huvudet upp, fötterna ner

Idag tog jag mig till jobbet. Jag ringde min chef och berättade vad som hänt igår och varför jag inte varit på jobbet. Han tyckte att jag skulle stanna hemma hela veckan och vila men det klarar jag inte. Måste ha något att fokusera på mer än att tokstäda, byta larmkoder och rensa.

Jag går kurs på Autismcenter varje fredag. "Han" och jag har varit där tillsammans men det är jag som gör allt hemarbete, registreringar, fucking belöningssystem mm. När vi var där förra veckan var stackaren helt slut efter nattliga äventyr så han somnade mitt under genomgången! Alla såg och det var otroligt pinsamt. Idag fick jag ett sms där det stod: "Jag skulle gärna vilja vara med på fredag för våran dotters skull. Vad tycker du?"
HALLÅ!!! Att sitta där och sedan inte göra ett skit av det vi lär oss hjälper knappast vår dotter. Jag vill absolut inte köra någon maktkamp om barnen, barnen ska träffa sin pappa... Men just nu behöver alla landa och jag och barnen åker till Italien på söndag. Minisemester bort från allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar