onsdag 12 augusti 2009

Behöver större kalender

Då var man tillbaka till verkligheten igen.
Kalendern är späckad redan med dotterns läkarbesök/datatek, dagismöte och autismcenter. Konferens med jobbet nästa vecka och sonen börjar i 3:an!
Och jag tänker börja träna Yoga och kanske börja rida igen. Fick blodad tand när vi firade systerns fruhippa i sommar.

Ridtur i Åvarp
Själv har jag under sommaren fått träffa en ny läkare på hörsel och balanskliniken som jag verkligen gillar. Äntligen har jag hamnat rätt! Jag har fått ny licensemedicin och kommer att bli sjukskriven 25%. Nu hoppas jag att det ska bli bättre. Har inte haft så många anfall i sommar men har känt att det varit på gång väldigt ofta och varit småyrslig. Den här stressen att jag måste gå tidigare från jobbet hela tiden ska bli skön att slippa.
Dessutom ska jag få gå en habilitering under en vecka där man får lära sig massor om Menières sjukdom/syndrom och hur man hanterar den.

Imorgon kommer en av mina bästa vänner och hennes familj på besök och det ska bli så mysigt. Vi ska fira hennes 35-års dag tillsammans på fredag så nu måste jag bege mig på presentjakt. På födelsedagsfesten kommer även fröken C och det var vi tre som en gång i tiden var järngänget av partyprinsessor. Nu blir det reunion! Skitkul!

2 kommentarer:

  1. Åvarp! Tänk att det finns kvar. Det var där mitt hästintresse började för en så där miljon år sen.
    Är fortfarande litt lessen över att vi inte hann träffas i sommar! Ibland blir det bara för mycket som händer samtidigt! Det kommer fler tillfällen :-)

    SvaraRadera
  2. Det finns kvar och t o m gubben Algot är kvar! Vi förstår att ni har mycket att göra, vi kommer en annan gång. ;)

    SvaraRadera