fredag 1 oktober 2010

5 veckor senare...

På söndag är det 5 veckor sedan jag blev sjuk! Bihåleinflammation, luftrörskatarr och slem i lungorna. Penicilin x stark! Och nu, idag är jag äntligen feberfri. Jag har mest legat och sovit om dagarna fram tills idag. Känner mig rastlös och har fått tillbaka min energi. Längtar till jobbet!!! Jag är långt ifrån frisk men är på rätt väg. Kaaaanske kan börja träna i veckan om jag har tur...
Bakat frukostbullar! Mmmmm...

Jag har hunnit se vääldigt mycket filmer den här veckan,
här kommer veckans tips ;)
/Sandra Hasse Wiklund, på mitt sätt

Knight and Day
Action med Tompa Cruise & Cameron Diaz
Ahhhh... Han var snyggare i Cocktail men funkar ändå!

From Paris with love
Action med John Travolta
J.T rakad och hård! Hmm... Det låter konstigt! Men filmen är grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar