fredag 28 maj 2010

Kärlek till mina barn...

Min son...
Jag gillar inte allt du gör men jag älskar dig villkorslöst. Jag är stolt över att vara din mamma och tar åt mig äran för att du blivit så kärleksfull och fin mot andra människor. Du kan göra mig galen med alla dina påhitt och du är ganska underhållande vad gäller dina ursäkter när du kommer för sent eller glömmer saker. Glöm inte att jag också var 10 år en gång i tiden...


Min dotter...
Du är så otroligt fin och har blivit stora damen nu. Jag är så glad över att få vara med dig och jag skulle inte byta ut tiden vi har tillsammans mot någonting. Det finns ingen som kan reta mig som du med din envishet. Undrar vad du fått den ifrån..? Det finns heller inget bättre än att kramas med dig. Jag älskar dig underbara...

Mamma

1 kommentar:

  1. Man har ju hört det förut "Det finns inget som kärleken till sitt/sina barn..." Och nej, det är iinget som kommer emellan...

    Måste säga Sandra, du har gjort & gör en fantastiskt jobb. Du är dig själv & visar dina barn att det är det enda rätta...

    Kram S

    SvaraRadera