måndag 8 mars 2010

Back to life

Back to reallity....
Då var sportlovet slut och allt är som vanligt igen. Inte för att det varit så väldigt mycket av vare sig sport eller lov för min del. Sonen åkte till mormor och morfar och dottern åkte till Spanien med exet. Jag "flyttade" till södra sidan stan, mitt ute i skogen. Lugn o ro!



Måndag till torsdag har jag jobbat som vanligt och i torsdags gick vi ut och käkade. http://www.mistral.nu/
Wow! Snacka om att kunna göra mycket av lite och vilka viner sen. Dock fick man blunda när man skrev på notan, eller den som betalade fick göra det... En härlig upplevelse!

Om en liten stund kommer dottern hem och lilla familjen är samlad igen. Det har varit jätteskönt att bara vara Sandra och inte mamma den här veckan. En liten paus helt enkelt men nu längtar jag efter att få vara både mamma och Sandra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar